Prekių grąžinimas ir garantija




Visoms mūsų parduotuvėje parduodamoms vaikiškoms lovoms suteikiama tokia kokybės garantija, kurią suteikia parduodamų prekių gamintojai ar jų atstovai. Priklausomai nuo vaikiškos lovos specifikos, ji gali būti skirtinga. Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo arba atsiemimo dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu info@lovos-vaikams.lt . Lovų gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar lovos defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

– Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

– Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

– Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

– Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

– Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį kvitą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Kalvarijų g. 125, Vilniuje darbo dienomis nuo 10.00 iki 16.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto ar Pardavėjo kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.